پلمپ امنیتی را بیشتر بشناسید
نوشته شده توسط : مجتبی نائینی

پلمپ امنیتی

در جا به جایی و حمل و نقل محموله های مهم و حساس، پلمپ امنیتی جهت اطمینان از عدم دستکاری، تخلف یا آلوده شدن آن، یک ابزار بسیار مهم و مناسب محسوب می شود. در واقع با استفاده از پلمپ امنیتی می توان با مهرو موم کردن کالا یا دستگاه مورد نظر، آن را از دسترس عموم محفوظ نگه داشته و امکان تخلف را به صفر برسانیم.

عوامل موثر در تعیین قیمت پلمپ امنیتی

در تعیین قیمت پلمپ امنیتی عوامل متعددی تاثیر گذار است. البته باید بدانید هزینه ای که شما جهت استفاده از پلمپ امنیتی می پردازید، در برابر امنیتی که برای حفظ سرمایه خود بدست می آوردید بسیار ناچیز است. در زیر به برخی از عوامل مؤثر بر قیمت اشاره شده است:

  • نوع پلمپ امنیتی که قصد خرید آن را دارید
  • جنس پلمپ های امنیتی
  • تیراژ و تعداد سفارش شما (هر چه تیراژ بالاتر رود هزینه کمتر می شود)
  • سفارش رنگ های خاص (سفارش رنگ های خاص نسبت به رنگ های استاندارد موجود در شرکت هزینه را بالاتر می برد)
  • استفاده از دستگاه های تزریق به روز و پیشرفته (که در هر ضرب تزریق 20 عدد پلمپ را تولید می کند)

ما در شرکت پارت ایمن سیل تمام تلاش خود را نموده ایم که بهترین قیمت پلمپ امنیتی را در ازای بالاترین کیفیت ممکن به شما ارائه دهیم.

آیا با کاربرد پلمپ امنیتی آشنا هستید؟

پلمپ امنیتی یکی از مهم ترین ابزار ایجاد کننده ایمنی در محصولات می باشد، که در مکان های مختلفی کاربرد داشته،  و از جمله آن ها می توان به  مخازن شیمیایی، بارکش ها، تانکرها و بونکر های حمل، خطوط هوایی، پلمپ کنتور، پلمپ درب بشکه و ایمن سازی کانتینر های حمل و نقل اشاره نمود.

عوامل تاثیر گذار بر درجه ی ایمنی

درجه ی ایمنی پلمپ های امنیتی، ارتباط مستقیم با پروسه ی استفاده از آن ها دارد. رعایت پروتکل های مناسب در بکارگیری پلمپ ها، به شدت در میزان ایمنی بخشی آن مؤثر است. این پرو تکل ها همگی تحت آموزش های تخصصی  بدست آمده و شامل تمامی مراحل تولید، تهیه، انبارکردن، نصب، حذف، مهارت در بررسی و تهیه ی گزارش، تفسیر یافته ها و بسیاری موارد دیگر می باشد.

یک پلمپ امنیتی ضعیف چه پیامدی را به دنبال خواهد داشت؟

یک پلمپ امنیتی اگر ضعیف باشد یا به صورت ضعیف و بدون آموزش اجرا شود امکان باز شدن آن توسط هر فردی حتی با اطلاعات کم  وجود داشته و چنین پلمپی به راحتی قابل باز کردن و دستکاریست و امکان هر گونه تخلف در آن وجود دارد. ما در شرکت پارت ایمن سیل با بکار گیر ی تجربه و تخصص خود طی سال ها، توانسته ایم قوی ترین و با کیفیت ترین پلمپ های امنیتی را تولید و به بازار عرضه نماییم.

درباره ی پلمپ کنتور چه می دانید؟

یکی از شاهکارهای تولیدات پلمپ، طراحی و تولید پلمپ کنتور بوده که با پیدایش آن خیال ادارت آب و برق و گاز بابت تخلف برخی از افراد و دستکاری کنتور ها راحت شده است. چرا که این پلمپ به همراه کنتور ها در اختیار مصرف کنندگان  قرار گرفته و نگرانی بابت تقلب در آن وجود ندارد و امکان تخلف را از افراد سود جو سلب می کند. هرگونه دستکاری در  پلمپ کنتور قابل شناسایی و رد یابی می باشد. البته این پلمپ به غیر از کنتور، در جا های دیگر نیز، مصارف زیادی دارد.

پلمپ کنتور

پلمپ کنتور علاوه بر کنتور آب، برق و گاز در چه مواردی کاربرد دارد؟

پلمپ کنتور به طور معمول برای پلمپ کردن کنتور آب، کنتور برق و کنتور گاز کاربرد دارد. این پلمپ علاوه بر موارد ذکر شده در جا های دیگری نیز کاربرد داشته که در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است:

  • ویترین های موزه
  • پمپ های بنزین
  • کیس کامپیوتر
  • درب بشکه روغن و مواد شیمیایی
  • وسایل اندازه گیری
  • تست و بازرسی
  • وغیره..

انواع پلمپ کنتور در شرکت پارت ایمن سیل  و مشخصات آن

در شرکت پارت ایمن سیل پلمپ کنتور در دو نوع  پلمپ فشاری و پلمپ سیمی گردشی تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد که هریک دارای مشخصاتی به شرح زیر می باشد:

پلمپ فشاری

جنس پلمپ فشاری از پلی کربنات و جنس سیم آن از استیل ضد زنگ می باشد. نوع چاپ در پلمپ فشاری حک لیزری (چاپ امن) بوده و تولید این پلمپ در رنگ های، قرمز ، سبز، زرد و آبی امکان پذیر است. از نظر مشخصات سیم می توان گفت طول استاندارد آن 25 سانتی متر  و ضخامت آن ۰٫۰۶ میلی متر می باشد. این پلمپ امکان درج کلیه مشخصات در خواستی شما را نیز دارد.

پلمپ سیمی گردشی

جنس بدنه پلمپ سیمی گردشی از پلی کربنات، هوستافرم و  استال و جنس توپی از ABS بوده  و کابل نیز از استیل ضد زنگ می باشد. این پلمپ در رنگ های استاندارد آبی و قرمز امکان تولید دارد و بقیه رنگ ها بنا به در خواست مشتری می تواند سفارشی باشد. پلمپ سیمی قابلیت درج کلیه علائم مورد درخواست شما را دارد و نوع چاپ در آن حک لیزری ( چاپ امن ) است. اندازه استاندارد سیم در این پلمپ ۲۵ سانتی متر مربع بوده و قطر کابل نیز  ۰٫۰۵ میلی متر می باشد.

شرکت پارت ایمن سیل در زمینه تولید پلمپ کنتور دارای چه خدماتی می باشد ؟

شرکت پارت ایمن سیل با دارا بودن کادری مجرب و با بهره گیری از تجربیات خود، همواره آماده ارائه بهترین محصول و خدمات در زمینه تولید پلمپ کنتور بوده است و از طرفی با به روز کردن اطلاعات و دانسته های خود و آپدیت کردن خود با صنعت جهانی، بهترین پلمپ های کشور را توانسته تولید و عرضه کند که به چند کشور همسایه نیز صادر می گردد. از دلایل موفقیت این شرکت در تولید پلمپ کنتور برق، ارائه محصولاتی ایمن و با کیفیت بالا می تواند باشد.

استفاده از پلمپ کنتور چه اهمیتی دارد؟

استفاده از پلمپ کنتور از جهاتی دارای اهمیت می باشد که در زیر به دو مورد آن اشاره شده است:

  • کاهش دغدغه مأموران کنترل ادارات آب و برق و گاز جهت اطمینان از عدم دستکاری (از طریق قرائت شماره سریال درج شده روی پلمپ کنتور و مطابقت آن با چک لیست های مربوطه)
  • اطمینان از سالم بودن کنتور با رویت پلمپ توسط کاربر (در واقع پلمپ کنتور به دلیل طراحی خاص و منحصر به فردش این امکان را برای کاربر فراهم می کند)

با پلمپ دم موشی بیشتر آشنا شوید

یکی از کاراترین پلمپ های موجود در بازار و یکی از انواع پلمپ پلاستیکی، پلمپ دم موشی می باشد. این محصول به دلیل تسمه نازکی که دارد از هر محفظه ای رد می شود و قفل فلزی داخل آن بسیار ایمن می باشد و هرگونه تخلف در آن قابل شناسایی است. در واقع این محصول امنیتی، برای اطمینان از عدم دستکاری کالا ها طراحی و تولید شده است. علاوه بر مورد مهم ذکر شده در بالا، پلمپ دم موشی تولید شده  در شرکت پارت ایمن سیل نیز دارای ویژگی های دیگری می باشد که در زیر به برخی از آن ها اشار شده است:

  • دارای کیفیت مطلوب و ایمنی بالا می باشد.
  • امکان هیچ نوع دخل و تصرفی در آن وجود ندارد.
  • امکان درج آرم / نام و شماره سریال در خواستی شما امکان پذیر می باشد.
  • با بهداشت کارکنان و محیط زیست کاملا منطبق می باشد.
  • کاربرد آن آسان بوده و نیاز به ابزار خاصی ندارد.
  • به زمان بسیار کم جهت نصب نیاز دارد.

پلمپ دم موشی

آیا  پلمپ دم موشی همان بست پلاستیکی است ؟

پلمپ دم موشی از نظر ایمنی و کیفیت کاملا با بست های پلاستیکی متفاوت بوده و قابل قیاس نمی باشد. زیرا بست پلاستیکی حتی مرغوبترین آن، به دلیل تاثیر پذیری که از شرایط محیطی (دمای محیط و آب و هوا) دارد باید در بسته- بندی مخصوص به خود نگه داری شود. در حالیکه پلمپ دم موشی نیاز به مراقبت خاصی نداشته و در کارتن بسته بندی می شود و حتی اگر به مدت یکسال یا بیش تر در انبار نگه داری شود تغییری در کیفیت و انعطاف آن ایجاد نمی شود. از طرفی به دلیل اینکه قابلیت درج اطلاعات و شماره سریال های منحصر به فرد شما در پلمپ دم موشی وجود دارد، بر همین اساس امکان فک پلمپ یا جایگزین کردن آن با پلمپ دیگری وجود ندارد و هر گونه تخلف در مورد آن به راحتی قابل شناسایی می باشد در حالیکه بست پلاستیکی همچین ویژگی را شامل نشده و اگر باز شود و با بست جدید جایگزین شود ابزاری برای کنترل آن وجود ندارد و امکان تخلف در آن براحتی امکان پذیر است. مورد بعدی اینکه برای خرید پلمپ دم موشی مانند دیگر انواع پلمپ امنیتی نیازمند طی کردن مراحل قانونی است. در حالی که بست های پلاستیکی را به راحتی و به صورت آزاد می توان تهیه نمود.

امکان تنوع رنگ

تنوع رنگ در پلمپ پلاستیکی دم موشی امکان پذیر بوده و نسبت به سایر پلمپ ها راحت تر و کم هزینه تر می باشد. در واقع این پلمپ به طور معمول در رنگ های استاندارد سفید، زرد، آبی و سبز  تا کنون تولید شده است که البته  در شرکت پارت ایمن سیل این پلمپ در دو رنگ سفید و زرد قابل عرضه بوده و رنگ های دیگر، بنا به خواست و سلیقه مشتری بر اساس تیراژ، می تواند سفارشی باشد.

آیا کاربرد پلمپ دم موشی را می دانید؟

پلمپ دم موشی همانند دیگر محصولات امنیتی در موارد مختلفی کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می گیرد. که در زیر به برخی از این کاربرد ها اشاره شده است:

  • پلمپ درب ماشین های حمل
  • پلمپ درب انبار
  • بسته بندی و کیسه های امنیتی
  • واگن ها و کانتینرها
  • تابلو های برق و IT
  • کیس های کامپیوتری
  • سردخانه و کشتارگاه




:: برچسب‌ها: پلمپ امنیتی , پلمپ کنتور , پلمپ کنتور برق , پلمپ سیمی گردشی , پلمپ دم موشی , پلمپ پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: